Πώς τα παλληκάρια γίνονται αθάνατα
«Και το ριζικό του Έκτορα, που σου φαίνεται πικρό, άκου το πώς είναι: χάθηκε, μα, πριν χαθή, έδειξε την παλληκαριά του∙ και της δόξας του αιτία στάθηκε ο ερχομός των Αχαιών∙ αν μένανε στον...
«χαῖρε, ξεῖνε, παρ᾿ ἄμμι φιλήσεαι: αὐτὰρ ἔπειτα δείπνου πασσάμενος μυθήσεαι ὅττεό σε χρή.»
«Και το ριζικό του Έκτορα, που σου φαίνεται πικρό, άκου το πώς είναι: χάθηκε, μα, πριν χαθή, έδειξε την παλληκαριά του∙ και της δόξας του αιτία στάθηκε ο ερχομός των Αχαιών∙ αν μένανε στον...
Στο βιβλίο του «Φιλοσοφία της Ζωής», ο Ιωάννης Συκουτρής παρουσιάζει έξι «Τύπους Αντιλήψεως Της Ζωής»: Την θρησκευτική αντίληψη, τη μηδενιστική, την ευδαιμονιστική, την ανθρωπιστική, την αντίληψη του αντικειμενικού έργου και, τέλος, την ηρωική. Αυτόν...
Ο Επιμενίδης (6ος αιώνας π.Χ.) ήταν Κρητικός σοφός και συγκεκριμένα από την Φαιστό. Ωστόσο έζησε κυρίως στην Κνωσό. Ο Επιμενίδης είναι ένας από τους πιο "περίεργους" φιλοσόφους και αυτό γιατί στην βιβλιογραφία του υπάρχει...
«Για να αποχτήσει κανείς πολιτική συνείδηση, βασιλικός παιδαγωγός, Αριστοτέλης δάσκαλος Αλεξάνδρου δηλαδή, θα του σταθεί το προσωπικό του αντιμέτρημα με τα πολιτικά και τα ηθικά προβλήματα. Κερδίζεις με τον τίμιο ιδρώτα σου το ψωμί...
από τον Δήμο Μαρουδή Η Ορέστεια του Αισχύλου είναι απ' όλες τις πλευρές ένα έργο κομβικό. Αποτελείται από τρεις τραγωδίες, τον Αγαμέμνονα, τις Χοηφόρους και τις Ευμενίδες και είναι η μοναδική τριλογία που έχει...
ὅ τι θεὸς ἢ μὴ θεὸς ἢ τὸ μέσον,. τίς φησ' ἐρευνήσας βροτῶν. μακρότατον πέρας εὑρεῖν. Βλέπεις, γιέ μου: εδώ ο χώρος και ο χρόνος συγχέονται. .~`~. Να υπάρχεις Ελληνικός δηλώνει τέσσερις τρόπους συμπεριφοράς....
Του Π. Κονδυλη Περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Εννοιολογική σύγχυση και πολιτική εκμετάλλευση Δεν υπάρχουν ανθρώπινα δικαιώματα. Για να το πούμε ακριβέστερα: εν έτει 1998 δεν υπάρχουν ανθρώπινα δικαιώματα και κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει αν...
Από την εισαγωγή των απομνημονευμάτων του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη («Διήγησις Συμβάντων της Ελληνικής Φυλής από τα 1770 εώς τα 1836», Προλεγόμενα, σελ. Κβ’ εώς Λ’ (22 – 30)) Ως προς το κεφάλαιον της ομονοίας ελπίζω...