Επιστολή στην εφημερίδα των συντακτών από το Γ. Τάτσιο Προέδρο της ΠΟΠΣΜ
Επιστολή στην Eφημερίδα τον Συντακτών, στον αρχισυντάκτη κ. Πετρόπουλο που απαντά ότι δεν επιτρέπει στις ΠΑΜΜΑΚ να χρησιμοποιήσουν την εφημερίδα του ως προπαγανδιστικό εργαλείο περί ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
"Στις ΠΑΜΜΑΚ δεν επιτρέπει!
Σε άλλους επιτρέπει;"
Διαβάστε παρακάτω την επιστολή στην εφημερίδα των συντακτών από το Γιώργο Τάτσιο Προέδρο της ΠΟΠΣΜ(ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ), σχετικά με το δημοσίευμα της Δευτέρας 27 Αυγούστου που έλεγε ότι θα προκληθεί ΧΑΟΣ στη ΔΕΘ.
Γράφετε κ. Πετρόπουλε ότι σκοτεινοί κύκλοι επιδιώκουν να καταλύσουν στην συμπρωτεύουσα κάθε έννοια κράτους και δημοκρατίας!!
Δηλαδή εννοείτε ότι πιστεύετε, ότι το πολίτευμα είναι δημοκρατία και η Ελλάδα είναι κανονικό κράτος; Είναι κατά την γνώμη σας δημοκρατία ο πρωθυπουργός να δηλώνει ευθαρσώς, ότι στο θέμα της Μακεδονίας, «πήγε ενάντια στην πλειοψηφία του ελληνικού λαού για το καλό της περιοχής» (28/6 γαλλικό περιοδικό Le Point);
Έχει τέτοιο δικαίωμα ο πρωθυπουργός και οποιοσδήποτε άλλος, να πάει ενάντια στην πλειοψηφία, στο πολίτευμα που ονομάζεται δημοκρατία;
Δεν είναι υποχρεωμένος ο πρωθυπουργός και οποιοσδήποτε άλλος, εάν διαφωνεί με την πλειοψηφία του λαού (γιατί αυτοί είναι οπισθοδρομικοί, αδαείς, μικρόνοοι, φασίστες, αντιδραστικοί, ή οτιδήποτε άλλο), δεν είναι υποχρεωμένος να παρουσιάσει με τον πλέον καθαρό, πειστικό κι ενίοτε επίπονο, τρόπο τα επιχειρήματά του, υπέρ της δικής του γνώμης, και αφού πάρει όσον χρόνο χρειάζεται προς τούτο, τελικά να ζητήσει και να πάρει έγκριση της πλειοψηφίας για να εφαρμόσει τις απόψεις του;
Έχει δικαίωμα στην δημοκρατία ο πρωθυπουργός, να πράξει οτιδήποτε, ακόμα και να διαμελίσει την χώρα, ή να καταργήσει την κυριαρχία της, ή να την δηλώσει επαρχία της Τουρκίας, χωρίς να πάρει έγκριση για το συγκεκριμένο θέμα από τον ελληνικό λαό;
Είναι δημοκρατία το πολίτευμα, που ο υπουργός οικονομικών έχει δικαίωμα να υπογράψει, δανειακή σύμβαση που προβλέπει, κατάργηση της εθνικής κυριαρχίας, χωρίς καν να περάσει αυτό από το κοινοβούλιο (όχι ότι θα ήταν νόμιμο αν είχε περάσει)!
Είναι δημοκρατία το πολίτευμα, στο οποίο, η πλειονοψηφία του νομοθετικού έργου, γίνεται με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου, με την διαδικασία του κατεπείγοντος, χωρίς συζήτηση στην βουλή, για θέματα που οφθαλμοφανώς δεν είναι ούτε καν επείγοντα;
Είναι δημοκρατία το πολίτευμα, στο οποίο, ιδιωτικοποιείται (καταληστεύεται), η δημόσια και ιδιωτική περιουσία, αντίθετα στην βούληση του ελληνικού λαού;
Είναι δημοκρατία το πολίτευμα, όταν υπάρχει οργανισμός που ονομάζεται ΤΑΙΠΕΔ, ο οποίος δεν υπόκειται σε κρατικό έλεγχο, και στον οποίο ο πρόεδρος και τα μέλη, έχουν το ακαταδίωκτο, δηλαδή δεν υπάρχει καμία νομική πρόβλεψη ώστε να μπορούν να διωχθούν από ιδιώτες ή από το κράτος ακόμα και για αδικήματα απιστίας ή δωροδοκίας;
Είναι δημοκρατία το πολίτευμα, στο οποίο υπάρχει υπηρεσία που ονομάζεται ΑΑΔΕ, και διαδέχθηκε την γνωστή δημόσια εφορία, η ΑΑΔΕ, που δεν ελέγχεται από την εκλεγμένη ελληνική κυβέρνηση, αλλά διαχειρίζεται εν λευκώ τα χρήματα των φορολογουμένων και τα προσωπικά μας στοιχεία, η ΑΑΔΕ που δεν έχει νομική προσωπικότητα, ούτε έδρα κατά την σύστασή της, οπότε τι είναι, ποιός είναι η ΑΑΔΕ; Αόρατη αρχή;
Είναι δημοκρατικό το πολίτευμα όπου αυτός που διαχειρίζεται τα οικονομικά της χώρας, η ΑΑΔΕ, δεν υπόκειται σε κυβερνητικό έλεγχο ούτε σε άλλη αρχή, δεν έχει πρόβλεψη για υποβολή ενστάσεων από οποιονδήποτε ιδιωτικό ή κρατικό φορέα, εναντίον των διατάξεων που εκδίδει και οι επικεφαλείς της έχουν το ακαταδίωκτο έναντι της ελληνικής πολιτείας;
Είναι δημοκρατία η κεντρική μας τράπεζα, η Τράπεζα της Ελλάδος να ελέγχεται από κάποιον που δεν ξέρουμε, (ξένο τραπεζίτη) και όχι το ελληνικό δημόσιο το οποίο κατέχει μόνο το 35% των μετοχών;
Είναι δημοκρατία ένας κάποιος διευθυντής της Τράπεζας της Ελλάδος "με δική του πρωτοβουλία", να αλλάζει το Τ+3 σε Τ+10, δηλαδή να μπορεί κάποιος μεγαλοεπενδυτής να πουλήσει σήμερα ΚΑΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ, ομόλογα του ελληνικού δημοσίου ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ!!!!!!, να το κάνει αυτό επί πολλές εν συνεχεία ημέρες, έως ότου η τιμή των ομολόγων κατακρημνιστεί από μόνη την δική του ενέργεια, οπότε και μπορεί να αγοράσει τα ομόλογα αυτά του ελληνικού δημοσίου από την διεθνή αγορά σε πολύ φθηνότερη τιμή και να τα αποδώσει σε αυτούς που τα είχε πουλήσει μέρες πριν, αποκομίζοντας τεράστια ποσά από την διαφορά της τιμής και επιτυγχάνοντας κατακρήμνιση της πιστοληπτικής ικανότητας της Ελλάδας διεθνώς, που οδήγησε στην δανειακή σύμβαση, στα μνημόνια, και την καταλήστευση της ιδιωτικής και δημόσιας περιουσίας των ελλήνων;
Το Τ+10 έδινε την δυνατότητα σ'αυτό το λόμπυ των ξένων κομπιναδόρων που επιτέθηκαν στην χώρα μας να αποδώσουν τα ομόλογα που πούλησαν την πρώτη ημέρα και δεν είχαν τότε στην κατοχή τους, ακόμα και 10 μέρες μετά την εικονική πώληση που είχαν πραγματοποιήσει.
Έδωσε έτσι την δυνατότητα και τον χρόνο να ξεδιπλώθεί η δυναμική αυτής της τεράστιας απάτης και να γίνει αυτή Η ΑΠΑΤΗ πραγματικότητα...
Και σας ρωτώ κ. Πετρόπουλε, είναι Δημοκρατία το πολίτευμα, στο οποίο αυτός ο διευθυντής της Τραπέζης της Ελλάδας που θρυλείται ότι έδωσε αυτήν την εντολή, καθώς και οι ιδιοκτήτες της Τράπεζας δεν είναι φυλακή; Δεν τους έχει ασκηθεί καν δίωξη;
Είναι δημοκρατία το πολίτευμα στο οποίο η ίδια Τράπεζα της Ελλάδος, η οποία είναι ο διαχειριστής των διαθεσίμων σε μετρητό των ασφαλιστικών ταμείων, των πανεπιστημίων, και άλλων οργανισμών να μετατρέπει 24 δις ευρώ μετρητό σε ελληνικά ομόλογα, τα οποία γνώριζε ότι την επόμενη ακριβώς ημέρα, ΣΕ 24 ΩΡΕΣ, θα κουρευτούν, ληστεύοντας με τον πιο χοντρό τρόπο, έτσι, το 75% των διαθεσίμων ΣΕ ΡΕΥΣΤΟ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ;
Είναι δημοκρατία το πολίτευμα που ούτε για αυτό το αδίκημα είναι κανένας φυλακή ή έσει ασκηθεί δίωξη;
Είναι δημοκρατία το πολίτευμα στο οποίο, καταργείται η ισονομία των πολιτών, και απαγορεύεται στους έλληνες μαθητές να έχουν ομολογιακό μάθημα θρησκευτικών, (και όχι συγκριτιστικό τέτοιο που αποδεδειγμένα οδηγεί σε κατάργηση θρησκευτικής συνείδησης),;
Είναι δημοκρατία αυτό να επιβάλλεται μόνο στους ορθόδοξους μαθητές, αλλά όχι στους καθολικούς, μουσουλμάνους ή εβραίους έλληνες μαθητές οι οποίοι εξακολουθούν να διδάσκονται ομολογιακό μάθημα που εγκρίνουν οι θρησκευτικές αρχές τους και διδάσκουν θεολόγοι της επιλογής τους οι οποίοι διορίζονται εκτός επετηρίδας;
Είναι δημοκρατία αυτό να συμβαίνει, παρά την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που ακύρωσε την σχετική υπουργική απόφαση του κ. Φίλη;
Είναι δημοκρατία, ο επόμενος υπουργός να θεωρεί φυσιολογικό να εκδίδει την ίδια απόφαση με τον κ, Φίλη αλλάζοντας μόνο μία φράση για να παρακάμψει και να λοιδωρήσει την απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου, και εν τέλει να επιμείνει αντισυνταγματικά στην απόφασή του, η οποία καταργεί την ισονομία, την διάκριση εξουσιών, αλλά και τόσες άλλες συνταγματικές διατάξεις όπως με ακρίβεια διαπίστωσε το ΣτΕ;
Είναι δημοκρατία ένας υπουργός εξωτερικών χωρίς εντολή από την βουλή, χωρίς καν απόφαση του υπουργικού συμβουλίου, να υπερβαίνει και να καταργεί την πλέον θεμελιώδη διάταξη του συντάγματός μας περί λαικής κυριαρχίας, υπογράφοντας κείμενο συμφωνίας, κατάπτυστο ακόμα και για έναν μαθητή γυμνασίου, και σίγουρα για όλους τους γεωστρατηγικούς αναλυτές, έλληνες και ξένους που έχουν γνωμοδοτήσει για το θέμα, και πάντως σίγουρα, κατά την γνώμη και την εντολή της συντριπτικής πλειοψηφίας των ελλήνων, ότι ποτέ ελληνική κυβέρνηση δεν έχει εξουσιοδότηση να παραδώσει με οποιουσδήποτε όρους το όνομα της Μακεδονίας μας σε ξένο κράτος;
(Φυσικά, εάν ο υπουργός ή η κυβέρνηση είχε την παραμικρή αμφιβολία για την εντολή της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού για το ζήτημα της Μακεδονίας, μπορούσε να κάνει δημοψήφισμα. Όμως, οι ίδιοι παραδέχθηκαν, ο πρωθυπουργός στο λε πουάν 28/6/2018 ότι ο ελληνικός λαός είχε άλλη γνώμη και απαίτηση, κι εκείνος έπραξε ενάντια στην πλειοψηφία για το καλό της περιοχής! Ωραία και πολύ δημοκρατικά πράγματα......)
Είναι δημοκρατία το πολίτευμα, όταν ζούμε πλήρη κατάργηση της ανεξαρτησίας των 3 εξουσιών; Της νομοθετικής, εκτελεστικής και δικαστικής εξουσίας;
Είναι δημοκρατία, οι εισαγγελείς να πρέπει να πάρουν άδεια από τους βουλευτές για να διώξουν βουλευτές και υπουργούς, ακόμα και για αδικήματα απιστίας, χρηματισμού, ή ακόμα και για οφθαλμοφανώς άσχετες με την πολιτική δράση αστικές υποθέσεις με ποινικές προεκτάσεις, όπως της επιμέλειας του παιδιού της Μιλένας Αποστολάκη, και της παραβίασης απόφασης επικοινωνίας με τον πατέρα;
Είναι δημοκρατία η ίδια η νομοθετική εξουσία να ψηφίζει νόμο στο Σύνταγμα, νόμος Βενιζέλου, με τον οποίο στην πραγματικότητα να θεσμοθετεί απόλυτο ακαταδίωκτο για βουλευτές και υπουργούς ακόμα και για βαρύτατα ποινικά εγκλήματα, όπου οι ίδιοι καλούνται να επιτρέψουν στον φυσικό τους διώκτη τον εισαγγελέα, να τους διώξει ή όχι; και που μάλιστα προβλέπονται αστεία μικρές περίοδοι παραγραφής πολύ μικρότερες, από τις αντίστοιχες για τα ίδια αδικήματα αν τα είχε διαπράξει ο οποιοσδήποτε πολίτης, από τα οποία αδικήματα του πολίτη θα προέκυπτε χΙΛΙΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΖΗΜΙΑ;
Είναι δημοκρατία αυτός ο κατάπτυστος νόμος να έχει επιβιώσει επί 18 χρόνια και 6 διαφορετικές κυβερνητικές βουλευτικές συνθέσεις;
Είναι δημοκρατία, να εκκρεμεί ως σήμερα στην βουλή από 24.11.2011 αντίστοιχο αιτημα άρσης ασυλίας, για να ασκηθεί δίωξη για έσχατη προδοσία εναντίον όσων ψήφισαν την δανειακή σύμβαση και το α μνημόνιο στις 8.5.2010, και η βουλή να μην έχει δώσει την σχετική άδεια αλλά να συμπεριφέρεται σαν να μην υπήρξε καν το αίτημα;
Είναι δημοκρατία το Συμβούλιο της Επικρατείας να διερρέει την απόφασή του για συνταγματικότητα της δανειακής σύμβασης, αντί να την δημοσιεύσει επίσημα, αλλά να την δημοσιεύει μετά από ενάμισυ χρόνο, όταν ήδη πολλά ήδη υπήρχαν τετελεσμένα, και χρησιμοποιώντας πολιτικό αντί για νομικό σκεπτικό στην απόφασή του, ως μη ώφειλε, και όπως δεν έπραξε η μειοψηφία, που στηριγμένη σε αμιγώς νομικούς συλλογισμούς, κήρυξε την δανειακή σύμβαση και όλα τα επέκεινα μνημόνια ως αντισυνταγματικά;
Είναι δημοκρατία, λίγο μετά ο πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας κ. Πικραμμένος, ένας δικαστής, να συμμετέχει σε σύσκεψη της λέσχης Μπίντεμπεργκ, δηλαδή ενός κλειστού κλαμπ μη εκλεγμένων που αποφασίζει εν κρυπτώ τις παγκόσμιες πολιτικές του κοντινού και μακρινού μέλλοντος; Είναι θεμιτό στην δημοκρατία ένας δικαστής να μετέχει σε κλειστά κλαμπ λήψης αποφάσεων από μη εκλεγμένους και να παίρνει εντολές από αυτούς;
Είναι δημοκρατία, το πολίτευμα στο οποίο ο πρόεδρος της Δημοκρατίας, δεν έχει δικαίωμα να προκηρύξει εκλογές, όταν υπάρχει προφανής και πρωτοφανής δυσαρμονία ανάμεσα στις ενέργειες της κυβέρνησης και την λαική βούληση;
Είναι δημοκρατία, το πολίτευμα στο οποίο οι πολιτικοί αρχηγοί πρώην και νυν, μετέχουν στις ίδιες παγκόσμιες λέσχες από μη εκλεγμένους, στις οποίες όλοι καταλαβαίνουμε ότι δεν συμμετέχουν ισότιμα αλλά απλώς παίρνουν εντολές;
Είναι δημοκρατία το πολίτευμα στο οποίο οι αρχηγοί αυτοί λένε ότι έπραξαν ενάντια στην πλειοψηφία του λαού, για το καλό της περιοχής και αντίθετα στο σύνταγμα που ορίζει ότι υπάρχει λαϊκη κυριαρχια , ότι όλες οι εξουσίες πηγάζουν από τον λαό και ότι υπάρχουν υπέρ αυτού και του έθνους;
Είναι δημοκρατία το πολίτευμα όταν μας επιβάλλεται να εγκατασταθούν στην χώρα μας, 3 -4 εκατομμύρια τουλάχιστον αφροασιατικής καταγωγής ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ; Όταν μάλιστα, είναι γνωστό ότι σε όποια ευρωπαική χώρα έλαβε χώρα το δημοψήφισμα αυτό, πήρε αρνητική απάντηση με συντριπτικά ποσοστά από 85 έως 98%;
Είναι δημοκρατία το πολίτευμα όταν μας επιβάλλεται να πουλήσουμε αντί πινακίου φακής τις μεγάλες δημόσιες επιχειρήσεις κοινής ωφελείας, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, (για παράδειγμα της καταχρηστικότητας αναφέρω τον ΟΠΑΠ που πωλήθηκε σε τίμημα ίσο ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΤΡΙΠΛΑΣΙΟ ΤΩΝ ΕΤΗΣΙΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΤΟΥ);
Είναι δημοκρατία το πολίτευμα που μας επιβάλλει να πληρώνουμε δυσθεώρητα χαράτσια για τα σπίτια ΜΑΣ!!, να πληρώνουμε δυσθεώρητα χαράτσια για να κυκλοφορήσουμε στους δρόμους που φτιάξαμε με τα λεφτά ΜΑΣ!!, και που οι δημοκρατικοί κυβερνώντες μας εκχώρησαν σε ξένους, για να τα εκμεταλλεύονται, και πάλι ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ;
Είδατε κράτος δικαίου, στο γεγονός ότι οι αποφάσεις των δικαστηρίων τελεσιδικούν σε 15 χρόνια;
Είδατε κράτος δικαίου στην αποφυλάκιση Φλώρου;
Είδατε κράτος δικαίου στην αποφυλάκιση άλλων 700 με μαϊμού πιστοποιητικά;
Είδατε κράτος δικαίου στο ότι δεν μπήκε φυλακή κανένας που τα πλαστογράφησε ή τα αγόρασε ή τα πούλησε τα πιστοποιητικά αυτά;
Είδατε κράτος δικαίου στην αποφυλάκιση Τσοχατζόπουλου;
Είδατε κράτος δικαίου στο ότι μόνο ο Τσοχατζόπουλος πήγε φυλακή για μίζες στα εξοπλιστικά;
Είδατε κράτος δικαίου στην καταγγελία Βγενόπουλου ότι το προεδρείο του Αρείου Πάγου του ζήτησε μία βιβλιοθήκη λεφτά για να τον βγάλει λάδι;
Είδατε κράτος δικαίου, στην μονομερή λύση της σύμβασης ζωής του κράτους με τους συνταξιούχους; Όπου ενώ αυτοί έκαναν το δικό τους μέρος της συμφωνίας και εργάστηκαν για 30 40 χρόνια, τώρα το κράτος τους αφαιρεί την αντικαταβολή που έπρεπε να τους δώσει, σε μία περίοδο της ζωής τους που δεν έχουν ούτε δυνατότητα φυγής ούτε δυνατότητα προσαρμογής;
Είναι κράτος δικαίου να οδηγεί σε εξαθλίωση και απόγνωση τον γέροντα που τίποτα άλλο δεν μπορεί να κάνει πλέον για να βοηθήσει τον εαυτό του;
Είδατε κράτος δικαίου στην άρνηση των νοσοκομείων να παρέχουν νοσηλεία ή υπηρεσίες στους έλληνες βιοπαλαιστές που μέχρι την αρχή ή την μέση της κρίσης ήταν συνεπείς στις οικονομικές τους υποχρεώσεις αλλά τώρα αδυνατούν επειδή είναι άνεργοι, ενώ την ίδια ώρα αφειδώς παρέχονται οι ίδιες υπηρεσίες σε ανθρώπους που δεν καλέσαμε, που δεν θέλαμε, που δεν είναι πρόσφυγες, και που ως σήμερα δεν έχουν καμία συμμετοχή στην ασφαλιστική εισφορά;
Είδατε κράτος δικαίου στην αποφυλάκιση ειδεχθών εγκληματιών, μετά από 1 ,2 ,3 χρόνια από τον εγκλεισμό τους, οι οποίοι επαναλαμβάνουν την εγκληματικής τους δράση εις βάρος της κοινωνίας; Μόνο το παράδειγμα των δολοφόνων του δικηγόρου Ζαφειρόπουλου θα αναφέρω, οι οποίοι ήταν αποδεδειγμένοι δολοφόνοι που εκτελούσαν συμβόλαια!!!, και παρ' ολ' αυτά αποφυλακίστηκαν με ευεργετικές διατάξεις!!!!
Λέτε ότι η διαδήλωση που θα εμποδίσει τον πρωθυπουργό να φτάσει στην ΔΕΘ, συνιστά ανωμαλία, είναι κάλεσμα σε παρακρατική εκτροπή, είναι κάλεσμα για κατάλυση των θεσμών, του συντάγματος και των νόμων, είναι κάλεσμα για την κατάλυση της Δημοκρατίας.
Στ’αλήθεια κ. Πετρόπουλε, εσείς είδατε ανωμαλία, παρακρατική εκτροπή, κατάλυση των θεσμών του συντάγματος και των νόμων, και κατάλυση της δημοκρατίας, στην συγκέντρωση των παμμακεδονικών ενώσεων, ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΔΑΤΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;
Βλέπετε κ. Πετρόπουλε ακροδεξιές, εθνικιστικές, παραθρησκευτικές και φασιστικού τύπου οργανώσεις να δραστηριοποιούνται στα συλλαλητήρια και γύρω από το Μακεδονικό.
Εγώ θα το πιστέψω, ότι και τέτοιες ομάδες, μπορεί να έρχονται στα συλλαλητήρια, και να δραστηριοποιούνται γύρω από την μακεδονία, και ακόμα θα πιστέψω, ότι μπορεί να μην το κάνουν μόνο επειδή πιστεύουν ότι είναι καταστροφική η παράδοση του ονοματος, αλλά και επειδή, μπορεί να έχουν άλλες δικές τους πολιτικές επιδιώξεις.
ΕΣΕΙΣ Κ. ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΕ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ Σ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ;
ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕ ΔΥΟ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΣΤΟ ΚΑΡΟΤΣΙ, Δεν βλέπετε αξιοπρεπείς γέροντες και γερόντισσες, δεν βλέπετε καθημερινούς ανθρώπους, χωρίς εμφανή ενδυματολογική ή άλλη δήλωση πολιτικής ή θρησκευτικής πίστης, να συμμετέχουν σε αυτά τα συλλαλητήρια; Δεν βλέπετε στην συντριπτική πλειοψηφία καθημερινούς ανθρώπους , που θα βλέπατε αν κυκλοφορούσατε σε οποιονδήποτε μεγάλο δρόμο της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης ή άλλης πόλης;
Και αν τους βλέπετε, γιατί δεν τους αναφέρετε; Γιατί δεν αναφέρεστε σε αυτούς που το μόνο που τους συνδέει είναι η γνώμη και η βούληση να μη παραδοθεί το όνομα και κατά την κρίση τους και τα εδάφη της Μακεδονίας μας;
Μήπως δεν υπάρχουν αυτοί; Μήπως δεν είναι η συντριπτική πλειοψηφία των συμμετεχόντων;
Μήπως όλοι όσοι συμμετέχουν ανήκουν στις ομάδες που μας αναφέρατε; Δηλαδή μας λέτε, ότι 500.000 κόσμου στην Θεσσαλονίκη και 1,5 εκ στην Αθήνα, ήμασταν όλοι, ψηφοφόροι της Χρυσής Αυγής, ή παραθρησκευόμενοι;
Δηλαδή ισχυρίζεστε, ότι η Χρυσή Αυγή και οι παραθρησκευόμενοι έχουν 50πλάσια δυναμική από τα επίσημα, και μεγάλα και γνωστά κόμματα της βουλής, που στις συγκεντρώσεις τους δεν μαζεύουν πλέον ούτε ελάχιστους και γι’αυτό δεν τις κάνουν πια;
Και αν είναι οφθαλμοφανές σε οποιονδήποτε δεν είναι προπαγανδιστής, και επομένως και σε εσάς, ότι η συντριπτική πλειοψηφία των συμμετεχόντων στα συλλαλητήρια, εκφράζει δυνατή και αποφασισμένη γνώμη και βούληση για την Μακεδονία, που δεν εκπορεύεται, από συγκεκριμένο κόμμα, ή ιδεολογία, τότε γιατί δεν αναφέρεστε στην νομιμότητα του αιτήματός τους σύμφωνα με την λαϊκη κυριαρχία που προβλέπει το σύνταγμά μας, να καθορίσουν τις εξελίξεις στο θέμα, και να τιμωρήσουν ενδεχομένως με όλους τους τρόπους, (όπως επιβάλλει το Σύνταγμα), όποιον τολμήσει να αμφισβητήσει την λαϊκη κυριαρχία;
Γιατί δεν μας εξηγείτε εάν οι πολλοί έχουν απόλυτο δικαίωμα να καθορίσουν τι θα γίνει στο θέμα αυτό;
Γιατί δεν μας εξηγείτε αν συμφωνείτε ότι αν κάποιος αμφιβάλλει για το αν οι διαδηλωτές εκφράζουν την πλειοψηφία του ελληνικού λαού, πρέπει να ρωτήσει με δημοψήφισμα τον ελληνικό λαό, και όχι να παραβιάσει την βούλησή του κάνοντας πράξη την δική του άποψη;
ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΛΟΓΙΕΣ, Ο ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Η ΜΠΑΛΑ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ, δεν φοβίζουν κανέναν, και δεν κρύβουν τον ελέφαντα στο δωμάτιο.
Απαντήστε μου κ. Πετρόπουλε:
• Έχει δικαίωμα ο ελληνικός λαός να αποφασίσει ο ίδιος, με σαφή και συγκεκριμένο τρόπο, μόνο με δημοψήφισμα, αν θέλει να δώσει ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ;
• Έχει δικαίωμα να αντισταθεί με όλους τους τρόπους που του επιτρέπει και του επιβάλλει το σύνταγμα όταν οποιοσδήποτε επιχειρεί να καταλύσει την λαική κυριαρχία;
Παρακαλώ, επικαλούμενος την αυτονόητη και υποχρεωτική δημοσιογραφική σας δεοντολογία , σας ζητώ, όπως υποχρεούστε, να δημοσιεύσετε την παρούσα επιστολή μου, στο φύλλο της εφσυν το Σάββατο 8.9.18, στις σελίδες 6 και 7 της εφημερίδας σας, και στο πρωτοσέλιδο, με τίτλο "Η απάντηση Τάτσιου και παμμακεδονικών στο από τάδε και σημερινό φύλλο μας", με φωτογραφία την ελληνική σημαία, ή φωτογραφία του συλλαλητηρίου της Αθήνας, με ίσο χώρο με τον αντίστοιχο που είχε καταλάβει το δικό σας τότε και τώρα δημοσίευμα, προς αποφυγήν δικαστικών διενέξεων, που αναμφίβολα θα προκύψουν, σε περίπτωση που δεν προβείτε στην αναγκαία αποκατάσταση με την δημοσίευση της επιστολής.
ΣΕΡΡΕΣ 7/9/2018
ΜΕ ΤΙΜΗΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΑΤΣΙΟΣ
Η απάντηση του δημοσιογράφου κ.Πετρόπουλου είναι η εξής:
Κύριε Τάτσιε
Έλαβα την επιστολή σας προ ολίγου που αφορά θέμα της εφημερίδας μας το οποίο φέρει την υπογραφή μου και δημοσιεύτηκε έντεκα (11) ημέρες πριν. Σημειώτεον δε ότι η επιστολή σας έρχεται την παραμονή του Συλλαλητηρίου
του οποίου η οργάνωση στην οποία ηγείστε παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο. Κι έχετε την απαίτηση να την δείτε δημοσιευμένη ανήμερα του συλλαλητηρίου «προς αποφυγήν δικαστικών διενέξεων», όπως γράφετε εν είδει απειλής.
Εύκολα θα μπορούσε να υποψιαστεί κάποιος ότι καθυστερήσατε έντεκα ημέρες να μας απαντήσετε όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά για να λειτουργήσουμε ως προπαγανδιστικός μηχανισμός των δικών σας απόψεων και δη της σημαντικότερης εξ αυτών ότι στην Ελλάδα δεν έχουμε δημοκρατία. Κι αυτό την ώρα που θα συγκεντρώνεστε στη Θεσσαλονίκη για να διαδηλώσετε τις απόψεις σας για τη συμφωνία των Πρεσπών.Επιπλέον, μας στέλνετε μία επιστολή 2.685 λέξεων που σημαίνει να σας δώσουμε τέσσερις με πέντε σελίδες της εφημερίδας για να προβάλετε αυτό που επιθυμείτε. Κι αυτό «προς αποφυγήν δικαστικών διενέξεων».
Επειδή στην Ελλάδα έχουμε δημοκρατία. Όχι αυτή που ο καθένας έχει πλάσει στο μυαλό του αλλά εκείνη που ορίζεται από τους νόμους, το Σύνταγμα και την λειτουργία του πολιτεύματος θα ήθελα να σας πληροφορήσω τα παρακάτω:
1. Το φύλλο του Σαββάτου έχει ήδη κλείσει και δεν υπάρχει καμία δυνατότητα ανάκλησής του για δημοσίευση κάποιου κειμένου. Είτε του δικού σας είτε οποιουδήποτε άλλου.
2. Επειδή στην Ελλάδα έχουμε δημοκρατία, ο καθένας έχει το δημοκρατικό δικαίωμα να προσφεύγει στη Δικαιοσύνη για να αναζητήσει το δίκιο του εναντίον του οποιουδήποτε. Άρα αυτό το δικαίωμα το έχετε κι εσείς που δεν πιστεύετε πως έχουμε δημοκρατία.
3. Επειδή στην Ελλάδα έχουμε δημοκρατία και κράτος δικαίου οφείλετε να γνωρίζετε ότι η Δικαιοσύνη προστατεύει τους πολίτες- και τα ΜΜΕ, άρα και την εφημερίδα μας- από κάθε είδους αδίκημα σε βάρος τους. Και από αυτό του εκβιασμού. Αν δεν το γνωρίζετε δεν θα είναι δύσκολο να το μάθετε. Πιστέψτε με.
4. Επειδή στην Ελλάδα έχουμε δημοκρατία, δημοκρατικό σας δικαίωμα είναι να έχετε την άποψή σας για τη συμφωνία των Πρεσπών. Και δικό μας δημοκρατικό δικαίωμα είναι να έχουμε την ακριβώς αντίθετη άποψη. Δημοκρατικό σας δικαίωμα είναι να διοργανώνετε- μέσα στο πλαίσιο των νόμων- συλλαλητήρια ενάντια σ' αυτή τη συμφωνία και δικό μας δημοκρατικό δικαίωμα είναι να έχουμε αντίθετη άποψη για την αξία και τη χρησιμότητα αυτών των συλλαλητηρίων. Και φυσικά να μην τα προπαγανδίζουμε.
5. Η επιστολή σας διαβιβάστηκε στο νομικό μας σύμβουλό για τα περαιτέρω.-
Γιώργος Πετρόπουλος
Πηγή: PELLAin