Κοινωνία

Όλυμπος 0

KAI TA TΡΑΓΟΥΔΙΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ, ΤΑ ΛΕΝ' ΟΙ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΙ...

«Μὴ μὲ μαλλώνεις Κίσσαβε, κονιαροπατημένε· ἐγώ ‘μαι ὁ γέρο – Ἔλυμπος στὸν κόσμο ξακουσμένος…» 1* Στὸ περίφημο Κλέφτικο τραγοῦδι, ποῦ μαλλώνει ὁ Ὄλυμπος μὲ τὸν Κίσσαβο, καυχιέται ὁ Ὄλυμπος γιὰ τὶς καινούργιες δόξες του,...

0

«Πολλοὶ μὲν ἄνθρωποι εἶεν, ὀλίγοι δὲ ἄνδρες.»

«Κρεῖττόν ἐστι μετ’ ὀλίγων ἀγαθῶν πρὸς ἅπαντας τοὺς κακοὺς ἢ μετὰ πολλῶν κακῶν πρὸς ὀλίγους ἀγαθοὺς μάχεσθαι.» «Πολλοὶ μὲν ἄνθρωποι εἶεν, ὀλίγοι δὲ ἄνδρες.» (ΗΡΟΔΟΤΟΣ, Ζ 211) Οι Θερμοπύλες δεν είναι προνόμιο των πολλών...

Ελευθερία ή Θάνατος 0

Τί γίνεται πατριώτες; Γενέθλια έχουμε ή γιορτή;

Χρήστος Μποκόρος Τί γίνεται πατριώτες; Γενέθλια έχουμε ή γιορτή; Γιορτάζουμε 200 χρόνια εμείς ή τιμούμε 200 χρόνια μετά, αυτό που έκαναν εκείνοι; Οι πρόγονοι μας πέφτουνε λειψοί, δεν ήταν, λέει, σωστοί, δεν ήταν καθώς...

Βιοεξουσιας Δεκάλογος 0

Βιοεξουσιας Δεκάλογος

Γράφει ο Λαζαράτος Πάνος, Καθηγητής Διοικητικού Δικαίου της Νομικής Σχολής Αθηνών 1. ΟΡΙΣΜΟΣ: Βιοεξουσια είναι η άσκηση κρατικής εξουσίας και ο έλεγχος του πληθυσμού με βάση την «επιστημονική» γνώση και όχι την άμεση βία....

0

Ο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΙΣΜΟΣ ΤΩΝ "ΑΝΤΙ-ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΩΝ»

Χειρότερος από τον θρησκευτικά προσκείμενον «αντισυνομωσιολόγο» στρουθόβλακα είναι εκείνος ή εκείνη που πιστεύει στην ανιδιοτέλεια μίας ανθρωπίνης φύσεως που κινεί καλοπροαίρετους, ανιδιοτελείς ανθρώπους να συσκέπτονται μυστικώς και αφιλοκερδώς για το καλό της ανθρωπότητος. Πηγή:...

0

Το πανδημικό μοτίβο—πώς χτίζεται η ψευδαίσθηση

Του Jon Rappoport 13 Αυγούστου 2020 Αυτό το άρθρο βασίζεται στη μελέτη και την έρευνά μου για τις λεγόμενες επιδημίες τα τελευταία 30 χρόνια. Στην περίπτωση του COVID-19, έχω γράψει τουλάχιστον ένα κομμάτι που...

0

"ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΛΩ ΜΑΣΚΑ"

ΜΗΝΥΜΑ ΓΑΛΛΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΛΩ ΜΑΣΚΑ".. Όταν περπατάω στους δρόμους και βλέπω όλους αυτούς τους ανθρώπους να φορούν μάσκες, να πλένουν τα χέρια τους στην είσοδο κάθε καταστήματος, με αρρωσταίνει να βλέπω...

0

Ωσάν τον ά-λογον ίππον ...

Ωσάν τον ά-λογον ίππον, ο οποίος ουδέν λόγον έχει μετά χαλιναρίου «χαλιναγωγούμενος», ο α-μνήμων άνθρωπος ουκέτι λόγον έχει μετά φιμώτρου χειραγωγούμενος... Ως εκ τούτων, το τρέχον αφήγημα δεν πρόκειται περί «συνωμοσίας» των ολίγων, αλλά...