ΘΕΟΣ ΟΥΔΑΜΗ ΟΥΔΑΜΩΣ ΑΔΙΚΟΣ
Πλάτων Θεαίτητος 176c ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ τὸ δὲ ἀληθὲς ὧδε λέγωμεν. θεὸς οὐδαμῇ οὐδαμῶς ἄδικος, [176c] ἀλλ’ ὡς οἷόν τε δικαιότατος, καὶ οὐκ ἔστιν αὐτῷ ὁμοιότερον οὐδὲν ἢ ὃς ἂν ἡμῶν αὖ γένηται ὅτι δικαιότατος....
«χαῖρε, ξεῖνε, παρ᾿ ἄμμι φιλήσεαι: αὐτὰρ ἔπειτα δείπνου πασσάμενος μυθήσεαι ὅττεό σε χρή.»
Πλάτων Θεαίτητος 176c ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ τὸ δὲ ἀληθὲς ὧδε λέγωμεν. θεὸς οὐδαμῇ οὐδαμῶς ἄδικος, [176c] ἀλλ’ ὡς οἷόν τε δικαιότατος, καὶ οὐκ ἔστιν αὐτῷ ὁμοιότερον οὐδὲν ἢ ὃς ἂν ἡμῶν αὖ γένηται ὅτι δικαιότατος....
Γράφει ο Bert Olivier, Καθηγητής της Φιλοσοφίας της Τεχνολογίας Αφού έγραψα τη δημοσίευση για το τι μπορεί να μας διδάξει ο Martin Heidegger για την τεχνολογία, συνειδητοποίησα ότι ορισμένοι αναγνώστες μπορεί να καταλήξουν στο...
Ὁ νοῦς εἶναι ἑστία ποὺ πρέπει νὰ πυροδοτεῖται καὶ ὄχι δοχεῖο ποὺ πρέπει νὰ γεμίζεται. ( Πλούταρχος ) Πηγή: Ἁγία Ζώνη
ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ ~ Πορεία τῆς ψυχῆς πρός τήν κεντρική κατάσταση μιᾶς ἑνιαίας καί μείζονος συνείδησης τῆς Ζωῆς ~ Γιά τόν Ἄγγελο Σικελιανό ἔχουν μιλήσει ἀξιόλογες προσωπικότητες καί γιά ὅλες τίς χαρακτηριστικές του ποιητικές καί...
Ἡ θέσμιση τῆς κοινωνίας εἶναι κάθε φορά θέσμιση ἑνός μάγματος κοινωνικῶν φαντασιακῶν σημασιῶν, πού μποροῦμε καί πρέπει νά καλέσουμε κόσμο φαντασιακῶν σημασιῶν1. Εἶμαι ὑποχρεωμένος, δυστυχῶς, ἐδῶ, νά περιοριστῶ σέ κάποιες κεντρικές ἰδέες, βιαστικά διατυπωμένες:...
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Ι. ΒΟΥΡΒΕΡΗ Τακτικοῦ καθηγητοῦ τῆς Ἀρχαίας Ἑλληνικῆς Φιλολογίας Εἰς καιροὺς ἐθνικῶν κρίσεων, κατὰ τοὺς ὁποίους μία ὑπεύθυνος στάσις ἀρχόντων καὶ ἀρχομένων ἀπέναντι σοβαρῶν προβλημάτων τῆς συγχρόνου πολιτικῆς καὶ ἐθνικῆς ζωῆς ἔχει ἀνάγκην ἐπικουρίας...
(Ομιλία του Δ. Λιαντίνη στις 8.4.1998 στη Ζάκυνθο) Πανοσιολογιότατε, κ Νομάρχη, Κυρίες και Κύριοι, Φίλοι, θα μιλώ δυνατά και ζωντανά, να με ακούνε όλοι. Αρχίζω από όλους, θέλω κατ αρχήν να κάνω μία κίνηση...
(Ἡ ἱστορία μιᾶς πίστεως) I Δὲν εἶνε σύμπτωσις ποῦ ἀπαντηθήκανε στὸν κόσμο δυὸ ἄνθρωποι. Λίγοι στὸ κόσμο — ἴσως μοναδικοὶ — εἶνε ποῦ ἀπαντιῶνται. Γιατὶ ἀπαντιῶνται μόνο ὅσοι τραβᾶν δυὸ δρόμους χωρισμένους μὰ ......