Εθνικά Θέματα

0

Λόγος ἄπνευστος καὶ ἄτονος

Γεωργίου Ί. Βιλλιώτη φιλολόγου-θεολόγου Ἡ ταχύτητα μὲ τὴν ὁποία τὰ παιδιὰ ἀποκτοῦν κυριαρχία στὴ μητρική τους γλώσσα καὶ οἱ ὁμοιότητες μεταξὺ τῶν διαφόρων γλωσσῶν προϋποθέτουν τὴν ὕπαρξη μιᾶς ἔμφυτης προδιάθεσης τοῦ ἀνθρώπου νὰ ὁμιλεῖ....

0

Θράσος καὶ ποταπότης Ἄρχοντος ἀναιδοῦς!

Γράφει ὁ Σάββας Ἠλιάδης, Δάσκαλος «… Ἡ μεταμνημονιακὴ Ἑλλάδα δὲν μπορεῖ νὰ βασίζεται σὲ ἀτζέντα «Ἑλλὰς Ἑλλήνων χριστιανῶν» οὔτε «Πατρίς, θρησκεία, οἰκογένεια». Δὲν εἴμαστε λαὸς ὀρθόδοξος. Ἡ θρησκευτικὴ συνείδηση εἶναι γιὰ κάθε ἄνθρωπο κάτι...

0

Ποιος θυμάται την Αμφίπολη;

Συνέντευξη του Θ. Μαλκίδη στο δημοσιογράφο Λευτέρη Θεοδωρακόπουλο για το pinakio.blogspot.com Ποια είναι η εκτίμηση σας για την ανακάλυψη της Αρχαίας Αμφίπολης; Είναι αυτονόητο ότι κάθε νέα ανακάλυψη που αφορά τον αρχαίο Ελληνικό κόσμο...

Ελληνική Σημαία 0

Ὁ Καραϊσκάκης καὶ οἱ ἀρνητὲς στράτευσης

Γράφει ὁ Δημήτρης Νατσιὸς δάσκαλος-Κιλκὶς Ἔλα, τῆς θάλασσας θεριὸ καὶ τοῦ πελάγου μπόρα, τὸ φοβερὸ σκουπιδαριό, νὰ διώξεις ἀπ’ τὴ Χώρα! [Ν. Γκάτσος] Ὁ κ. ὑπουργὸς τῆς πάλαι ποτὲ Ἐθνικῆς καὶ νῦν νεοταξικῆς Παιδείας,...

0

Πολιτικὴ σκωρίασις

Τα παλαια χρόνια, ὅταν τὸ παραμύθι ἦταν ἡ καλύτερη πνευματικὴ τροφὴ τῶν παιδιῶν, ἐρχόταν ἡ στιγμὴ ποὺ ἔπρεπε ὁ «παραμυθὰς», συνήθως ἡ γιαγιὰ, νὰ βάλει ἕνα τέλος. Ὁ πιὸ συνήθης ἐπίλογος τῶν παραμυθιῶν ἦταν...

Ἑλλάδα 0

Ανδρείοι και ανδρείκελα

Νίκος Κωνσταντινίδης Η φτώχεια είναι θεριό που δεν τιθασεύεται. Η ανάγκη κάνει τον άνθρωπο επαναστάτη. Οι πρόγονοί μας, αναγνωρίζοντας τη δύναμη της ανάγκης, την τοποθέτησαν πάνω κι από τους θεούς τους στο πνεύμα του...

0

Το πλαστό και το αυθεντικό

Νίκος Κωνσταντινίδης Ο Πλάτων πίστευε στην αριστοκρατία και όχι στη δημοκρατία. Πίστευε στη δύναμη των αρίστων και όχι των πολλών. Έλεγε ότι την κοινωνία δεν την πάνε μπροστά οι πολλοί αλλά οι άριστοι, όπως...

Ελληνική Σημαία 0

Τῆς πατρίδας μου ἡ σημαία…

Γράφει ὁ Δημ. Νατσιός Δάσκαλος -Κιλκίς Πρὶν ἀπὸ 5 περίπου χρόνια ἔγραψα κάτι γιὰ τὶς παρελάσεις καὶ τὴν σημαία. Τώρα ποὺ τοῦτοι οἱ καντιποτένιοι ἀλλάζουν τὸ σύστημα ἐπιλογῆς σημαιοφόρων στὸ Δημοτικό, προφανῶς γιὰ νὰ...